Hizmetler / Bilgi ve İletişim Hizmetleri Merkezi

 

Çankırı Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bağlı olarak hizmet veren Bilgi ve İletişim Hizmetleri Merkezi,  Çankırı halkına haftanın 7 günü 24 saat tam hizmet sunmaktadır. Halktan gelen şikâyetleri dinleyen memurlar ayrıca halkla belediye arasında köprü vazifesi görmektedir. Halktan gelen telefonları ilgili müdürlüklere aktaran İletişim Merkezi, Belediye iletişim hizmetlerinden yararlanmak için 185 ve 153 numaralı hatları çevirmeniz yeterli.

 

        Alınan taleplerin  birimlere dağılımı  aşağıda verilmiştir:

  • Çöplerle ve Köpeklerle ilgili sorunlarla ilgili; Temizlik İşleri Müdürlüğüne
  • Kaldırımların yapılması ve bozuk yollar hakkında; Fen İşleri Müdürlüğüne
  • Park yasağı, halı yıkama,  sağlık, seyyar satıcılar hakkında; Zabıta Müdürlüğüne
  • Su arıza ve kanalizasyon patlaması hakkında; Su İşleri Müdürlüğüne
  • Bozuk cihazlarla ilgili; Elektrik İşleri Müdürlüğüne
  • Ağaçların budanması, bakımı, parklardaki çeşmelerin gereksiz aktığı gibi konularda da Park Bahçeler Müdürlüğüne yönlendirilirsiniz.   
Bu kategorideki diğer başlıklar
Çankırı Belediyesi
İşbu sitenin tüm hakları saklıdır. © Çankırı Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü